EKRAN TV

Charakter czasopisma

Ogólnopolskie czasopismo, które weszło na rynek w 2002 roku i szybko zyskało grono stałych czytelników i zwolenników. Ekran TV posiada atrakcyjną i użyteczną formułę dwutygodnika, dzięki czemu chętnie sięgają po niego telewidzowie, którzy wolą kupować program tv raz na dwa tygodnie.

Skontaktuj się z nami. Zaproponujemy atrakcyjną cenę za reklamę dla Twojej Firmy.

  • Dwutygodnik z programem telewizyjnym na 14 dni
  • ukazuje się na obszarze całego kraju
  • średni nakład: 44 850 egz.
  • sprzedaż wydań drukowanych: 23 700 egz.
  • tytuł na rynku od 2002 r.


Zalety reklamowe dwutygodnika telewizyjnego Ekran TV

  • reklama aktywna 14 dni
  • ogólnopolski zasięg
  • przyjazny dla reklam układ rubryk
  • przeglądany przez rodzinę w domach każdego dnia
  • wielokrotny kontakt z reklamą